och så heter hon som en barbiedocka...

Säga vad man vill om Anna Skippers metoder, men jag tycker att det är riktigt kul att kolla på "Du är vad du äter". (Amanda menar att hon alltid blir sugen på pizza, skrovmål och sånt när hon ser det. Lite fel effekt kanske?) 
 
Favoritcitat från förra avsnittet:
- Trodde du att det var pizzabudet som kom? Det var Anna Skipper som kom! (Att prata om sig själv i tredje person är roligt.)
- Oj, den ena är större än den andra. Två jättar! 
 
Ja jag tycker att hon är lite galen, men programmet är underhållande. Och de två "jättarna" gick ju faktiskt tillsammans ner 46 kg på åtta veckor. Hur det går efter programmet är ju en helt annan femma...

Kommentarer
Postat av: Jennylin

Jaaa, det är underhållning som fan! :) Bäst var ändå när Bert Karlsson var med i programmet - shit!

Postat av: Jonna

haha, jag har bara sett delar av det avsnittet, men ja han är ju lite... lustig. :P

2007-10-07 @ 12:15:25
Postat av: Fredrik

Jag skulle inte vilja komma inom 10 meter av den kvinnan. Hon skulle såga mina matvanor vid fotknölarna och sen skulle jag vara tvungen dricka äckliga alger och linfröolja till frukost. Oh the horror. Tacka vet jag belgiska chokladpraliner.

2007-10-07 @ 22:20:15
URL: http://umefredrik.blogspot.com
Postat av: Jonna

ja gud ja, mitt kylskåp skulle också tömmas. men på tv är hon lite rolig iaf :)

2007-10-08 @ 10:09:48
Postat av: Fredrik

På tv, ja. I egen hög person, nej.

2007-10-09 @ 15:41:53
URL: http://umefredrik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback