lite musik innan det är dags att sova

Sånthär imponerar stort på mig (och får mig verkligen att önska att jag var musikalisk). Shit vad bra hon är. Och den där rösten... Jag vill slänga in flera låtar här, men det tar så mkt plats och blir trist, men kolla när hon gör "black horse and the cherry tree" också.
 

 
Den här låten får dock vara med, jag kommer nog aldrig kunna bli less på den. Och nu är den med i nya corepasset (väl..?) och vi ska ju på core imorgon och därför är det nästan dagens låt (oh så självklart). Dock i lite annan version idag.
 
 
 
Nu är det slut på YouTube-terrorn. Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Det här är ju fullkomligt lysande fantastiskt!

Postat av: Jonna

japp, det är det verkligen! :)

2007-10-02 @ 12:22:50
Postat av: m

http://fotografihaparanda.blogg.se/

2007-10-02 @ 20:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback