jäkla träskallar, sluta!

När ska folk lägga av med att skicka kedjemail?!? Alltså på riktigt, jag blir galen och blockar snart alla er som någonsin vidarebefodrat ett sådant mail till mig! Grrr.
 
Skicka vidare denna hälsning till minst trehundrasjuttionio personer så kommer din högsta önskan att gå i uppfyllelse inom en vecka. Gör du det inte kommer du drabbas av tio hemska sjukdomar plus mjäll, nageltrång, vägglöss och krånglande internetuppkoppling. Det här är på riktigt, många har redan drabbats.

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Det är verkligen på riktigt. Jag har fått löss flera gånger om. Eller nåt.

Postat av: Jonna

Ja gud ja, skyll dig själv som (tydligen) inte skickar vidare!
;)

2007-10-01 @ 21:30:15
Postat av: Arafinwe

Jag tycker vi kan införa en liten blockad.. Så alla som skickar kedjebrev blir utan internet i 2v. Men jag tycker nog att kedjesms är värre än breven..

2007-10-02 @ 07:47:46
Postat av: Jonna

ja, men har vi nån här som är duktig på datagrejer och lyckas stänga av dessa personers internet..? att kedjesms är snäppet värre håller jag med om, men de har jag inte drabbats av särskilt ofta. folk ids inte skicka vidare när det kostar.

2007-10-02 @ 12:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback