hosta

Mein gott vad det stör mig att reklamen är tillbaka här på bloggen. Jag som lyckades slippa den ett bra tag.
 
Då måste man hitta något roligt så man får tänka på annat.
Och simsalabim,
här <-- där har vi något roligt. Nu är jag också en mobbare som hackar på den som redan ligger ner. Men säg inte så mycket lustigt då människa. 
 
 
Jag orkar inte gå och lägga mig, R ligger i sängen och hostar och hostar och hostar och hostar och hostar. Host host. Han har sovit i vardagsrummet i två nätter. Men det är inte jag som tvingat honom! Host host.

Kommentarer
Postat av: Arafinwe

Reklamen som är just nu på ditt senaste inlägg om träning passar ju JJ bra. Gå ner i vikt på bägge 2.. Grattis!

Men om han hostar så är det väl bara sätta på han en munbur? sån där som man har på kamphundar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback