dö inte!

Det är ganska obehagligt att vakna mitt i natten och upptäcka att man förmodligen legat på sin egen arm i mååånga timmar. Sådär så hela armen är bortdomnad och inte går att röra på. Fick lyfta bort den med handen som fortfarande levde. Försökte slå på den men kände ingenting. Det var som om den inte tillhörde mig längre, som om den blivit amputerad och bara låg brevid.
 
Är det inte meningen att man ska röra på sig i sömnen så såntdär inte händer? Att det bara är alltför fulla personer som ligger stendöda hela natten och sedan får amputera bort bortdomnade armar?

Kommentarer
Postat av: arafinwe

Tjaa.. Jag är precis tvärtom.. Jag rör mig för mycke..
Men en blandning av oss skulle med andra ord skapa perfektion :D

Postat av: Jonna

haha. förutom att du skulle få sova på soffan då.

2007-10-06 @ 13:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback