blandat

image130- Sådärja, nu kan jag allt om anatomi, fysiologi och träningslära. Joråsåattehhh... Jag har även ett fint diplom att hänga på väggen brevid aerobicinstruktörsdiplomet från förra terminen. Nu är jag sugen på core. Jag ska bli precis som mormor och gå alla kurser jag ramlar över (universitets-kurserna ej inräknade, det skulle bli jobbigt).
  
- Körde ett combatpass trots att jag var ruskigt opeppad och hade ont i huvudet. Man vadtusan, jag befann ju mig på iksu redan och har suttit stilla hela helgen och knaprat godis. 
 
- R kollar på en serie med western-tema som utspelar sig i rymden och i framtiden. Det låter som en riktig höjdare tycker jag.
  
- Jag behöver maaat.

Kommentarer
Postat av: Arafinwe

Western tema som utspelar sig i rymden och samtidigt? Det låter.. motsägande..

Men jag är imponerad att du kan -ALLT- om ovannämda ämnen.. Inte illa..

F.ö. så är det dags att du oroar dig för det lutar mer och mer som att jag ska flytta "hem" igen och då blir det umeå.. So be afraid.. Be werry afraid...

Postat av: Jonna

vaddårå, tre dagar räcker väl gott och väl för att lära sig allt? det är jag övertygad om.
oj jäklar, ja jag ska vara värry afraid.

2007-10-15 @ 10:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback