vad det var livat i holken i lördags...

Lördag kväll och här sitter jag med en kampanjplaneringsuppgift som ska in på måndag. Jag hittar bara fler och fler saker som jag tycker måste fixas. Och alla som tycker att en affisch med rubriken "DÖ I FÖRTID" är passande och pedagogiskt om målgruppen är högstadieungdomar räcker upp en hand.
 
Nä. Just det.
 
Nå, förmiddagen var ultimat. Beachvolleyboll på IKSU klockan 10, följt av gym och bastu samt god lunch i restaurangen. Och inhandlande av lördagsgodis på vägen hem förstås. Så skulle man kunna starta varje lördag.

Kommentarer
Postat av: Fredrik

dö i förtid är väl optimal? Eller har jag fel? Är jag hemsk nu?

Äh whatever, den är lysande!

Postat av: jonna

åh inte du också, jag har blivit nedröstad några ggr redan :P JAG tycker det är att ta i lite väl. menmen.
affischen är iaf snygg, måste nästan visa upp den nån dag.

2007-11-24 @ 23:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback