tokbra och skitkul

Sitter och kollar på idol, dricker glögg och äter en något torr lussekatt. Men vafan, en lussekatt är en lussekatt är en lussekatt. Mmmm.  Amanda och Marie är tokbra (och jaaa Daniel är bra han också). Så om inte Andreas åker idag vet jag inte vad jag gör. 
 
Innebandyn idag var skitkul, inget hackande med klubbor och inget hawaiispel. Istället fungerande passningsspel i båda lagen, som dessutom var ganska jämna. Ja skiiitkul. Tänk om vi hade följt våra planer på att fortsätta spela när vi flyttade från trivsamma Haparanda.

Kommentarer
Postat av: karin

nej vad kul. är det många från trivsamma haparanda som spelar tillsammans nu med? :)

2007-11-24 @ 01:01:14
Postat av: Arafinwe

Jaa.. Vad gör du då?

Postat av: Jonna

tjaaa, jag, sandra, nina, karro, jenny och anne är väl de som dykt upp vid minst ett träningstillfälle iaf (eller är vi fler?) riktigt kul att spela är det :)

Arafinwe: jag grinar över att svenska folket inte kan rösta rätt.

2007-11-24 @ 14:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback