sysselsättning.

Annars brukar det vara så att man får åka norrut för att få se snö, men denna gång funkade det tvärt om. Här är det ju vitt på backen! (okej, fläckvis...) Men jag antar att det inte kommer hålla i sig särskilt länge. 
 
Nu tycker jag att klockan ska bli mer så jag får träna lite, en hel vecka sen sist!
Undertiden jag väntar kan jag roa mig med att skrapa bort mjölkfläckar från skärmen.
Och experimentera med blomfluge-dödar-blandningar. Jag har gjort två, för tillfället leder dock vattenbaljan där en laxfilé ligger och snabbtinar. Den har avslutat hela 3 blomflugeliv.
 
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Dagens citat, enbart för att det är måndag:
- För på måndagar super jag nämligen bara. Vad ska man göra när man har helvetet vart man än vänder sig, som han i dödsskuggans dal sa när alkoholterapeuten försökte intressera honom för pärlplattor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback