pust.

Det är nästan så man skulle kunna tro att hälften av min kondition gått förlorad under den träningsfria veckan. Jag var ju slutkörd efter en halvtimme! En mer logisk förklaring vore nog att man (jag) efter uppehållet är extra peppad och tar i allt man (jag) kan redan från början.
 
Kriterier för ett bra träningspass:
- bra musik så man kan sjunga med hela passet (jodå jag leker småstjärnorna)
- blicken dras inte mot klockan en enda gång, förutom på slutet för att se om det hinns med ännu en låt.
- illamåendekänslor vid finallåtarna (ja det är positivt)
- töntigt leende utan att man tänker på det.
- efteråt: stora svettfläckar som täcker större delen av linnet. några exakta procenttal har jag dock inte (ännu).
 
sen då..?

Kommentarer
Postat av: mor

ja, hade du följt med på långpromenaderna så hade du hållt dig i trim. men väljer man att dega framför datorn så...

2007-11-05 @ 22:35:35
Postat av: Jonna

Jag var ju väääldigt sjuk, nästan döende faktiskt. och dessutom fullt upptagen med mitt skolarbete. juh!

2007-11-06 @ 11:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback