mätt som en plätt

image232
Nog är det att man inte lär sig att bara för att maten är ruskigt god behöver man inte proppa i sig tills man inte orkar resa sig upp längre. Jag blir en stenåldersmänniska som tror att hon måste fylla på förrådet inför en eventuell period utan tillgång på mat. Raaaap (om jag kunde rapa på beställning).
 
Men bakad potatis är gott. Och ugnsstekta grönsaker är smaskens till. Och kött förstås. För att inte glömma vitlöksbaguetten. Mmmmm.
 
(och jag har aldrig påstått att jag är bra på att rita. ujuj.)

Kommentarer
Postat av: Jennylin

Haha! :) Jag och Karro lekte också stenåldersmänniskor igår. Vi pressade i oss tacos tills vi höll på att sprängas, sen tuggade vi i oss massor av Marianne-choklad. Huj, men man måste ju när det är sådär gott!

Postat av: Jonna

mmm, tacos lät gott det också. men ja tänk om man skulle lämna och vara tvungen att SLÄNGA så god mat, herrejesus. mariannechoklad har jag inte ätit på två hela helger nu tror jag, galet.
:)

2007-11-26 @ 14:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback