jag talar inte utrikiska!

Saker som kan fungera ganska hämmande under träning, trots att det är veckans bästa pass:
- ont under foten
- kille med stor kamera som står 1½ meter ifrån en och fotar när man flänger omkring och ser ut som f*n.
 
På vägen hem från IKSU stannade vi på ica och hamnade på nåt märkligt sätt i samtal med en mycket kontaktsökande utbytesstudent (antar jag). Han tog upp allt från norrmäns medellivslängd till priset på renkött i lappland till att finländarna ursprunger från hunnerna. På engelska. Jag och Sandra hummade och svarade så gott vi kunde, men ville därifrån. Det kan bero på att jag är en tråkig svensk som inte vill ha kontakt med okända människor und so weiter, men när jag är på ica och handlar orkar jag inte stå och prata om varför svenskar är tjocka i en kvart (jodå, så länge blev vi nog stående).
 
Nåja, träningen fick mig iaf på bättre humör (men jag blev halt på kuppen).

Kommentarer
Postat av: Sandra

...sedan bör ju tilläggas att killen såg på allting antingen som svart eller vitt. Det fanns inget mellanting där inte.

Aaah, you eat meatballs every day?
No.
You never eat meatballs?

Det var ju det som var mest komiskt, men samtidigt skitjobbigt.l

Postat av: Tolkia

Hahaha, ni lär ha sett vansinnigt stylish ut jämfört med vad vi gjorde på fysträningen i alla fall. Kamerakillen sprang och gömde sig efter uppvärmningen, typ. ;)

2007-11-13 @ 15:53:51
Postat av: Jonna

Sandra: jo, jag tänkte skriva det också men inlägget började bli så långt :P
.
Tolkia: haha. han sprang över till oss då eller? jag tycker ni kunde ha behållt honom.

2007-11-13 @ 16:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback