intressant

Någon som tidigare ikväll såg dokumentären "young at heart" som visades på tvåan? Det var nog det mysigaste jag sett på länge och handlade om en kör i USA där snittåldern låg på 80 år. Vilka coola tanter och gubbar det var! Sådär vill jag också bli när jag blir gammal.
När man i medierna idag mest får läsa om en ickefungerande äldreomsorg blir man lite rädd för att någon gång bli gammal, men den här dokumentären fungerade nästan tvärt om.
   
Och så satt vi och kollade på dokumentärprogram om barnafödande. Det fungerade däremot inte särskilt lugnande på mig. Aj.
  
Visst låter det som en livad lördagskväll?
:)


Kommentarer
Postat av: ef

Du är allt en riktig partyprisse. ;)

Postat av: Hanna

Skriv inte att barnafödande gör ont. Det är smärtfritt och bebisen kommer snällt och försiktigt ut! John är förresten farbror nu till en liten Tilda! Ska och träffa en annan bebis snart, en Engla..

2007-11-11 @ 09:15:46
Postat av: Jonna

ef: ja gud ja, snart blir det bingolotto på helgerna.
Hanna: förlåt, att föda barn gör nog inte alls ont, särskilt din knodd kommer smyga ut väldigt snabbt och helt smärtfritt :)

2007-11-11 @ 10:06:06
Postat av: arafinwe

När är du beräknad? ;)

2007-11-11 @ 11:31:44
URL: http://arafinwe.blogg.se
Postat av: Jonna

födseln ska inte ske förän om några år har jag tänkt. men efter de där programmen blir det kanske adoption trots allt :P

2007-11-11 @ 11:59:23
Postat av: Fredrik

Bwahahahahahaha, barnafödande gör ont så in i helvete och då jag har ändå bara stått på sidlinjen och det var alldeles nog! Två gånger var en gång för mycket..

2007-11-11 @ 23:13:55
URL: http://umefredrik.blogspot.com
Postat av: Jonna

stackars dig som var tvungen att stå brevid ;)

2007-11-12 @ 10:51:56
Postat av: Fredrik

Eller hur? Riktigt synd om mig faktiskt...

2007-11-12 @ 13:53:52
URL: http://umefredrik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback