inte vedeldad kanske, men...

Jag har många gånger sagt att jag saknar en bra bastu här i Umeå, men plötsligt är alla dessa problem som bortblåsta. För jag kollade på tv-shop imorse (vaddårå?!) och upptäckte Total Sauna. Fantastiskt. Ser ni hur avslappnat man kan sitta där i tältet och läsa sin tidning? Och ser ni hur fit man blir?! Ser ni killens magmuskler? Garanterat har han fått dem av att sitta där inne. 500 kalorier förbränns på en halvtimme och midjemåttet krymper fleeera centimeter. Det ni. Jag kan nu klippa mitt träningskort också.
  
image222
 
 
 
... Tänk att sitta i en såndär. Kan det bli fånigare?
Jag måste börja kolla på tv.shop mer. Riktigt kul.

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Klipp du IKSU-kortet och införskaffa en sådan. Jag lovar att jag skjutsar dig enkelriktat till psyket. Helt gratis.

Postat av: Carolita

Ja älska tv shop men det roligaste är när allt får plats under sängen..

2007-11-06 @ 03:26:10
URL: http://chululi.blogg.se
Postat av: Jonna

fredrik: det skulle nog vara det enda rätta i en såndan situation, ja.
.
Carolita: haha, javisst. "bastun" kan man ju packa ner i en käck liten väska som man sedan kan bära omkring på. helt garanterat ryms den under sängen också.

2007-11-06 @ 11:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback