Det blir inte alltid som man tänkt sig.

image224Igår skulle vi umgås hos Sandra med lite vin, kex och ostar + se på idol. Låter som en ganska lugn och skön fredagskväll tycker jag. Men så pang-bom bara var klockan plötsligt halv ett och vi var påväg till corona för att dansa. Tyvärr förstörde nån Veronica lite av våran planering. Istället för att shejjka loss till den typiska corona-musiken fick vi flytta en våning upp till dansgolvet med såndär knepig och enformig musik som man inte känner igen och mest kan hoppa omkring till och låtsas som att man är hög på...ehh... livet. 
 
Sedan hamnade vi hos Jenny där det plinkades lite på gitarren, spelades 8-bitars nintendo och dracks te. Vid fyra kom jag i säng. Fyra. Det är galet sent för att vara mig (men ändå vaknade jag innan nio imorse).

Kommentarer
Postat av: Morbror

Ajjabajja, inte vara uppe så sent, hoppas på bättring

2007-11-10 @ 19:21:14
Postat av: Fredrik

Låter som en kul kväll! Det är de oplanerade kvällarna som alltid blir de bästa!

Postat av: Jonna

morbror?!: men det var ju ett undantagsfall dethär, jag har nog aldrig varit uppe så länge förut ;)
.
Fredrik: absolut, då har man inte massa förväntningar på att det MÅSTE bli en lyckad kväll :)

2007-11-10 @ 22:55:39
Postat av: mor

egon förväntade sig att du är mer lik honom...

2007-11-11 @ 11:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback