dagens suck

Kära Saida. image234
Kan du se vad jag har gjort av min cykelnyckel? Den borde finnas här någonstans i närheten eftersom jag ju lyckades cykla hem igår. Jag har letat men kan inte hitta den, den ligger inte ens i pappersinsamlingskassen som står under nyckelskåpet.
Hjälp mig, det tar så lång tid att gå till skolan på mornarna.
 
(men kanske är det nyckeln som sprungit o gömt sig som en säkerhetsåtgärd efter att jag igår kom ner för backen vid ålidhems vårdcentral i värsta bredstället..?)

Kommentarer
Postat av: Arafinwe

DET VILL JAG SE!!! Jonna på en cykel med breställ ;D

Postat av: Anonym

jag försökte bromsa, vilket inte funkar så bra när det är glashalt ute. alla fotgängare bör se upp!

2007-11-28 @ 10:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback