äta bör man

Risgrynsgröt på korv - god och enkel middag om man är slö.
MEN... Det är kanske bara för att jag äter som en häst, men blir någon av er mätt av en halv korv gröt? Nudlar är ett annat exempel där ett paket ska räcka till två portioner. Nån här som klarar sig länge på ett halvt paket nudlar? Pffft.
 
Jag käkar mest hela tiden tycker jag. Klarar inte av längre föreläsningar än två timmar, för sedan skriker magen efter mat och det är pinsamt. Idag satt jag tre hela timmar i beteendevetarhuset, sista halvtimmen fick jag hälla i mig vatten för att försöka dämpa hungerkänslorna (det blir man tyvärr mest pissnödig av). 
 
Nå, jag är ju ensam hemma ännu ett tag till, så jag behövde inte dela min gröt med någon, däremot lade jag till en smörgås också. och lite korv som avslutning. 
 
Raaaap hade jag sagt om jag kunde rapa.

Kommentarer
Postat av: ef

äh, nog trycker man i sig en sån korv själv. och jag kan fan äta två paketer nudlar.

jag har en kompis som äter sånadär grötkorvar hela tiden, och värmer inte ens upp dom. häller inte ens i en tallrik! sticker bara hål i ena änden och sen rullar på "skinnet" samtidigt som han suger på hålet. hah, det lät snuskigt.

Postat av: Jonna

ja visst äter man en själv.
haha, ja det lät ganska snuskigt, men jag förstår. kall gröt vettetusan om jag skulle vela äta särskilt många dagar i rad. kanel på är ett måste.

2007-11-08 @ 20:08:27
Postat av: Fredrik

Det är väl inte underligt att du har sådant näringsbehov i samband med din träningsmängd. Jag äter 3 lagade mål mat om dagen (ibland 4) och 2-3 mellanmål.

2007-11-09 @ 08:23:26
URL: http://umefredrik.blogspot.com
Postat av: Arafinwe

Jonna... Visst vet du om att ifall en kvinna är konstant hungrig så är hon.... Jajjemen.. Vet R om det?

2007-11-09 @ 08:31:37
URL: http://arafinwe.blogg.se
Postat av: Jonna

Fredrik: nej jag vet, men jag tror ändå inte att nån kan bli mätt på ett halvt paket nudlar.
.
Arafinwe: säger du det, jäklar jag måste genast ringa R och berätta om nyheten.

2007-11-09 @ 10:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback