tisdagsrapport

Mitt på dagen övertygade jag mig själv om att det var en alldeles strååålande idé att lägga mig i sängen för att plugga. Och somnade som en stock efter ungefär tre minuter. Förstås. Men jag var så trött! Benen bar nästan inte och ögonen gick inte att hålla uppe. Hur kan man vara så trött vid tvåtiden?
 
Efter lite sömn for jag och tränade och lyckades nästan komma ihåg att ta med mig allt som behövdes. Gah. Skyller på tröttheten. Stod längst bak i salen där jag nästan har börjat trivas ganska bra, men bara nästan. För det var trångt. Sen tar jag inte i lika mycket när jag står längst bak, instruktören ser ju ändå inte om jag maskar lite. Som om jag vore där för instruktörens skull.
 
Och angående c-uppsatsen känner jag att jag helt kört in på ett lerigt sidospår och fastnat där. Fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback