tänk om man kunde sy...

Imorgon är det alltså dags för maskerad, så idag var det på tiden att börja fixa utklädnad. Tur att man har vänner som E som både har symaskin och kan sy :) Jag hade inte varit kräsen av mig, det är väl bara att tråckla ihop något...? Men E godkände varken fula eller ens synliga sömmar någonstans. Värsta projektet det blev.
 
Nå, resultatet blev king tycker jag. E var lite missnöjd med nån söm och sa att jag inte fick säga åt nån att hon gjort det. Haha. För att fira att vi var så duktiga öppnades en flaska vin - poff bara. Jag är pinsamt lättpåverkad och kände av alkoholen efter ett glas (ja, mitt enda glas). Nu är jag hemma igen, har just proppat i mig en pizza och ska snart äta efterrätt med R och svärmor.
 
Vem jag ska vara imorgon får ni kanske se sen nångång.

Kommentarer
Postat av: Ullis

Jag väntar på en bildserie! :)

2007-05-18 @ 21:03:43
Postat av: Jonna

hehe, vi får se om jag vågar. och om jag kommer ihåg kameran. och om jag kommer ihåg att fota....
:)

2007-05-18 @ 22:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback