tandläkare är onda.

Är det möjligt att själv se att man har hål i tänderna? Och måste det göra ont när man har hål? (nej klart det inte måste, det vet jag ju själv). För jag tror att jag faktiskt ser två hål, det är illa. Tänk då hur många jag ska ha om man räknar med alla som inte syns när man står och gapar käkarna ut led framför spegeln. Ångest. Jag måste ta mig till tandläkaren snart. Ännu mer ångest. Det kommer kosta tusenlappar. Tusen gånger mer ångest.
 
Skulle vara lika bra att byta ut alla tänderna mot porslinständer på en gång. Då skulle jag ju få sånadär hollywoodtänder som mormor fått. Ett hollywoodleende, det skulle vara nåt.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag vill också ha din mormors tänder. Alltså inte precis hennes, men lika fina! :)

2007-05-14 @ 15:31:46
Postat av: Jonna

haha, joooo. synd bara att man måste dra ut alla sina egna först. det är nog inte kul.

2007-05-14 @ 16:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback