sommarlov skulle vara nåt...

- R, när du ändå ska och handla, kan inte du köpa nåt gott åt mig? Till desperate houseviwes? (bra ursäkt)
- Ja, vad ska du ha då?
- Öhmm... öööh... hmm.... eller... njääää....
- Vad gör du?
- Försöker välja mellan glass och beach2007.
 
Det blev glass iaf. Jag kommer ju ändå sitta inne på prix konsum coop extra hela sommaren och låtsas som att jag kan finska, sälja mängder med snusstockar och räcka ut tungan åt alla sommarlediga, solbrända jäklar som kommer in för att köpa glass. Nej jag är inte bitter. Jag ska tänka på pengarna. Tänk på pengarna.

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Jag har fem veckors betald semester i sommar.
Visst ville du veta det?

Postat av: Jonna

ja, det var allt jag ville veta. nu är jag lycklig.

2007-05-02 @ 19:43:44
Postat av: Fredrik

Bra! Mission completed med andra ord.

2007-05-02 @ 22:58:03
URL: http://umefredrik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback