mjusik

Låtar som jag skäms lite över att jag diggar:
 
Verka Serduchka - Dancing Lasha Tumbai. Verkligen pinsamt, särskilt med tanke på att jag tidigare avskydde den och tyckte att det var nåt allvarligt fel på ukrainaborna och att de skulle uteslutas ur ESC för all framtid. Men vilken lustig liten partylåt det är. Oooousch.
 
Danny - Play it for the girls. Får man vara över 14 år och ändå gilla hans låtar? Tokyo var riktigt dålig, men den här är braaaaa. Och funkar dessutom att träna till.
 
Basshunter + Patrik och lillen - Vifta med händerna. Ååååh ännu en fjortislåt, men här snackar vi mer ragga-i-epa-musik... lite som fronda ungefär. Men jag diggar. Pinigt värre.

Kommentarer
Postat av: hanna

Kt tunstall låten är ju för underbar... har redan hunnit lyssna på den x antal ggr! Tack för en underbar helg =)

2007-05-27 @ 22:54:22
Postat av: Jonna

ja, den är riktigt fin :) men tack själv, det har varit skitkul! och i sommar ses vi i kaaaalix ;)

2007-05-27 @ 22:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback