Maj :0

Valborg firades inte vid någon majbrasa (men vi hann se cirka 20 sekunder av sändningen från universitetsområdet) och inte med någon alkohol. Vad är grejen med att alla ska festa på valborg?
Istället slingade vi hår och spelade tekken hos S och D innan jag gick hem och somnade som en stock. Vaknade av att mobilen ringde, nån jäkel som ringde fel förstås. Klockan var säkert tre på natten trodde jag, den var tolv. 
 
Och första maj innebär inget tågande för mig. Jag ska skriva c-uppsats.
 
Shit, det är maj!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ja, man kan ha väldigt kul på valborg utan alkohol :)

Postat av: saom

Ja, helt galet, det är faktiskt maj! Yay, snart sommar!

2007-05-01 @ 16:37:34
URL: http://saom.blogspot.com/
Postat av: Jonna

Sofia: absolut! man kan alltid ha kul utan alkohol. :)

saom: sommaren är verkligen efterlängtad. sen att man har grejer att hinna med innan den börjar (som t.ex. en hel jäkla uppsats) är lite mer stressande. huh.

2007-05-01 @ 17:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback