lägesrapport

För ett tag sen gick R förbi och nynnade på ukraina-låten. Tack som fan.
 
Idag hoppas jag på lugn och skön body balance-träning. På stepen igår kändes benen som blyklumpar och jag blev sur över att jag inte hade några krafter och knappt orkade stå upp. Efteråt i duschen muttrade jag över att det inte kom varmvatten. Sedan svor jag över att umeå var en jävlaskitväderstad där det ska blåsa hela tiden. Sedan fick jag mat och blev på bra humör igen. 
För att inte bli på lika dåligt humör idag siktar jag alltså in mig på lite lugnare träning :P
 
Ikväll kommer "svärmor" på besök och... ja... ikväll får vi besök. Punkt slut.
 
Nu är det dags att börja skriva. 

Kommentarer
Postat av: Hanna

när ska eran c uppsats in? Tänkte hur mycke ni har och göra nästa helg när jag kommer...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback