Gym

arm
 
Efter att ha väntat hur länge som helst på att den där uppsatsen skulle dyka upp, och tillslut insett att den nog inte gör det alls idag, cyklade jag till iksu.
Uppvärmning 10 min på löpbandet.
Rumpa. Vader. Bröst. Triceps. Rygg
Och sedan ytterligare 30 minuter på löpband, 30 minuter som gick oväntat lätt (sånär som på tre minuters kniv-under-revbenen-håll på slutet). Allt blir lättare när man har bra musik i öronen. Och en någorlunda ordentlig stretch på slutet orkade jag med också.
Det är riktigt skönt att gymma när man väl kommer iväg, problemet är att jag sällan känner mig riktigt peppad på det innan jag börjar.

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Min träning blev rätt kort på grund av tidsbrist, men bättre med lite grann än ingenting. ;)

Postat av: Jonna

Japp, verkligen! min blev rätt lång på grund av ... sysslolöshet :P

2007-05-24 @ 08:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback