färger, jordgubbar och spring

- Jag leker med färgerna här på bloggen... blev det alldeles för brunt? Hissa eller dissa ;) (frissa! jag vill klippa mig!)
 
- Idag kom
Sandra med jordgubbar i utbyte mot lite tvättmedel. Mmmm, det var ett bra byte. Och det var nog mina första jordgubbar denna sommar.
 
- Jag var nästan sugen på att löpbanda lite idag också (galet!), men det är nog inte riktigt optimalt att jogga i de där aerobicskorna. Sist fick jag ont i foten och det har nyss gått över. Jag måste köpa nya joggingskor, hur ska det annars gå i sommar då jag som sagt var ska komma igång med springandet ordentligt? (eeh, kommer inte hända. inte en chans i skogen)

Kommentarer
Postat av: ef

jordgubb och choklad. glassiga färger. lite äckligt glass-sött. ;)

Postat av: Jonna

ja, kanske lite glass-färger... men fönk det då?!

2007-05-27 @ 23:26:47
Postat av: Fredrik

Detta ser väldigt bra ut, absolut bäst hittils! Föregångaren a la 70-tals hippie med touch av flower-power var ingen hit...

2007-05-28 @ 18:30:43
URL: http://umefredrik.blogspot.com
Postat av: Jonna

haha, fredrik jag veeeet att du gillade hippiestilen ;) men den råkade bli kvar lite längre än planerat. Jag skyller på c-uppsatsen (jag skyller ALLT på den).

2007-05-28 @ 19:55:13
Postat av: Fredrik

Ja eller hur...
Hoppsan, jag såg just en grön gris flyga förbi utanför fönstret.
;)

2007-05-28 @ 22:55:48
URL: http://umefredrik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback