ett kap

Här om dagen drömde jag ju om att kunna sy. Men det är inte lätt att lära sig om man inte har nån maskin, och symaskiner brukar vara svindyra. Då är det väl tur att vi har vårat älskade IKEA, för där kan man tydligen köpa en för 600 kronor! Helt galet. Okej, den klarar förmodligen inte av att sy den där kalsongsömmen med fem trådar som E pratade om i fredags (oj så uppmärksam jag har varit!), men det behövs knappast.
 
Tyvärr tror jag att en symaskin i vår lägenhet mest skulle få stå och samla damm. Den skulle nog bara plockas fram då jag köpt nya gardiner som måste fållas upp. Och när jag ska på maskerad förstås. Men lite king skulle det vara att ha en.
 
(slå mig inte...)

Kommentarer
Postat av: Fredrik

*slår lite lätt*
Du har sämre självdisciplin än navelludd! :P

Postat av: Jonna

Yes, aj nåo. Enda lösningen är nästan att dra ur nätverkskabeln... men då blir det ju så tråååkigt.

2007-05-21 @ 12:10:13
Postat av: Fredrik

Tråkigt is the shit just nu!

2007-05-21 @ 18:01:33
URL: http://umefredrik

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback