chokladchock

image124
 
Ganska smart att åka ner på stan nån minut i fem dagen innan röd dag. Jovars, snillen är vi allihopa. Tur att ställen som Nya Konditoriet fattat att man inte ska stänga tidigare bara för att kristus ska flyga imorgon, fast för typ 2000 år sedan. Mmmm, fika!
Hon i kassan glömde bort min varma choklad, och som plåster på såren (stackars, stackars mig) fick jag en chokladkakebit extra när jag gick och frågade efter den. Wohooo tänkte jag där jag satt med två fikafat. Efter att ha druckit och ätit mängder av choklad var jag däremot mest illamående. 
 
Nu får jag inte äta/dricka annat än vatten resten av kvällen. Med lime i eftersom detta är något av en högtidsdag.

Kommentarer
Postat av: kanalisera

Annars brukar mjölk vara det ultimata chokladkomplementet. Men det är klart, efter en överdos är kanske limevatten bättre.

Postat av: Jonna

ja, kombinationen mjölk och choklad är lyckad, men denna kväll behövdes det vatten. :)

2007-05-17 @ 11:07:06
Postat av: Fredrik

Aaah, choklad. Me wants..

2007-05-17 @ 11:25:36
URL: http://umefredrik.blogspot.com
Postat av: Jonna

Ja choklad är bland det bästa som finns. Men det kan faktiskt bli för mycket, tro det eller ej. Just nu skulle jag dock inte klaga om någon kom med en nybakad chokladkaka. mmmm...

2007-05-17 @ 12:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback