Är det såhär studentlivet ska vara..?

Jag är på god väg att tömma mitt bankkonto (ja det kontot som är kopplat till kortet), har inte många hundra kvar. Uuuuh, det är nog första gången sedan jag var 13 eller 14 år och fick det där allra första bankomatkortet som jag varit påväg att tömma det. Jag är ju den ekonomiska! Det här är inte kul. Jag får lite lätt ångest faktiskt.
 
Och inte blir det bättre av att man cyklar till strömpilen och hittar saker man vill ha. Och dessutom köper dem. Och inte blir det bättre av att helgens brännbollsyra nästan kräver lite alkohol. Och det blir heller inte bättre av att man inte kommer få särskilt många pengar från CSN den här månaden. Och de första sommarjobbspengarna tar det ju låååång tid innan man får.
 
Nå, nästa månads hyra har vi betalt iaf, alltid något.

Kommentarer
Postat av: mor

Ja, ja, ja. Skulden är nu betald. Och, om du har noterat att det är 600:- extra ? så är det inte till sprit, utan till ytterligare en utställning...

2007-05-24 @ 21:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback