Aaaah, mina ögon!

Nä hörrni, röstar jag inte på Finland i ESC (ja, det blir mycket ESC nu, gilla läget) så röstar jag på Ukraina. Eller inte.
Ingen har väl kunnat undvika varken låten eller videon, men här har ni den för säkerhetsskull igen. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Eller bara blunda väldigt hårt och hålla för öronen. Samt grina. 
 
 
 
Tur att det är värdelös kvalité på filmen. Kan någon säga mig vad är det för fel på folket i Ukraina? För det måste ju vara nåt fel på dem! Hör ni jublet efteråt?! Hilfe.

Kommentarer
Postat av: Ullis

Min favorit ,förutom kläderna som verkar bestå av diskokulor, är gympingdansarna bakom henne..... jag vet inte hittar inga ord riktigt för hur uselt det är.

Postat av: Jonna

ja hela spektaklet är helt galet sjukt och osmakligt. ser ut som en rymdvarelse på knark, ungefär. med en schnappi/crazy frog-låt.
åh fy vad de kommer få röster!

2007-05-10 @ 14:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback