vaddå tenta..?

Jag borde plugga. Jäkla kvantitativa metod. Å ena sidan avskyr jag verkligen detta moment, men en (sjuk, väldigt sjuk) sida av mig har nästan blivit sugen på en kurs i statistik För jag avskyr att jag inte förstår allt vi läser nu. Jag vill kunna allt utan och innan! Och vad skulle då vara bättre än att ge sig på en hel statistikkurs?! Men nej, jag ska verkligen inte.
 
Hur som helst jobbar jag nu hårt med att förtränga nästa veckas tenta. För så länge tentan inte är gjord behöver jag inte börja skriva på c-uppsatsen som jag ännu inte vet vad den ska handla om. Aaah, jag är så bra på att förneka saker. Blundar jag nog hårt kommer allt lösa sig. 
 
(jadå, jag vet att en lösning på problemet med att jag inte förstår är att plugga. och jag ska.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback