spring i benen?

image107
 
Alltså förstår ni hur mycket jag kommer att jogga i sommar? Ja nu när jag har ett sånthär fint armband för min lilla ipod (ok, det är inte mitt. jag har ju inte betalat ett öre ännu...). Ojojoj, det kommer garanterat bli dagliga joggingrundor, kanske runt eljusspåret ute i Riekkola, eller 4 tullar på morgonkvisten innan jag börjar jobba?
 
Varenda jäkla sommar ska jag börja jogga. Förra året gick jag ut hårt, sprang säkert fyra rundor under den första veckan - som nog också blev den enda veckan. Det är synd att det ska vara så jä*la tråkigt att springa. Det är ju inte som att jag någonsin kommer gå omkring och lägnta hela dagen efter en kommande löprunda. Inte en chans. 
 
Men vare sig jag kommer längta eller inte, denna sommar ska det springas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback