sooool! :D

sol
Att ta en paus i pluggandet (ehmmm, jo för jag har jobbat så himla hårt...) och ge sig ut på en timmeslång promenad i vårsolen var riktigt skönt. En ipod med bra musik gjorde det hela ännu bättre.
Det här är helt klart fördelen med att inte ha något schemalagt. Hade jag haft liiite bättre pli på mig själv när det gäller eget ansvar över studierna hade det vart optimalt. Men nu jäklar ska jag skriva uppsats!
Sedan blir det innebandy klockan fem och bodyjam klockan sex. Bra!

(fjärilarna kan ni undvika att se, ok? som den miljövän jag är återanvänder jag de gamla bilderna)

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Miljövän? Pfft, du är bara lat..

Fast det blev snyggt nonetheless! :)

Postat av: Jonna

hej, jag är årets miljövän! och något lat också kanske... men det hör inte hit.

2007-03-30 @ 18:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback