skor

Har äntligen köpt nya träningsskor, mina gamla var något trasiga. Men med dubbelpass ikväll kommer jag nog inte våga använda dem, eventuella skavsår skulle ju leda till en lång och plågsam död (jag är övertygad om att man kan dö av skavsår). Det är synd att nyköpta träningsskor aldrig är lika sköna som de gamla.
  
Jag är egentligen inte särskilt förtjust i att köpa skor. Hade man haft små söta fötter i storlek 36 hade det kanske varit roligt. Mina fötter är dock inte små och söta 36:or. Jag är alldeles för lång för det. Är det något jag haft komplex för så är det mina fötter (och längden, och...) och det där med att därför inte tycka om att behöva pröva skor har fastnat.
Nå, tänk vad mycket pengar jag förmodligen sparat på det...

Kommentarer
Postat av: jordgumman

Jag har 35-36 på mina skor och det är ingen picknick det heller, finns ju aldrig snygga skor i ens storlek. Bara att leta på barnavdelningen.. :P

Jag är övertygad om att den 'perfekta' storleken på skor är 38. Alla snygga skor finns ju i den storleken!

Postat av: Jonna

Hmm, nä det blir ju förstås ett problem då. Ja, 38:or skulle man ha. men å andra sidan är det väl de storlekarna som försvinner snabbast? eller butikerna är kanske smarta nog att ta in nog många av dem...

2007-03-26 @ 13:58:49
Postat av: Fredrik

Men vad blev det för skor då??

2007-03-26 @ 21:03:25
URL: http://umefredrik.blogspot.com
Postat av: jonna

jaaaa, ett par svarta nike :P
men hörru vi fick faktiskt köra låt nr fem igår, änd aj lajk it! :D

2007-03-27 @ 19:28:47
Postat av: Fredrik

änd aj heit it :)

2007-03-27 @ 20:56:26
URL: http://umefredrik.blogspot.com
Postat av: jonna

åo nåo, dåont heit it. den är rolig! och svinjobbig.

2007-03-27 @ 21:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback