skolsnack

- Ibland kan man bli lite less när man köper kurslitteratur som ska behövas, och sedan öppnar man knappt boken. Hej, jag hade mycket hellre behållt de där hundralapparna.

- Wow, enligt en såndär väldigt pålitlig källa (
aftonbladet) är det brist på samhälls- och beteendevetare. Det här är nog första gången jag hör något positivt om mina framtidsutsikter. Det känns bra.
 
- Och snart är det kanske dags att bestämma sig för ett c-uppsatsämne? Av någon mystisk anledning har min ångest försvunnit och jag känner mig hyfsat lugn, fast jag vid det här tillfället borde tugga sönder alla fingrarna i ren panik. Nåja, först har jag en tenta att oroa mig för.
 
(Nu iksu för lite träning innan dagens dos av SPSS)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Beteendevetare... oj oj. Vi har nog vår framtid i säkra händer nu! ;)

2007-03-06 @ 17:51:27
Postat av: Anonym

SPSS - bara ordet ger mig kalla kårar.......

2007-03-06 @ 20:52:58
Postat av: Jonna

jajäklar sandra, nu behöver vi aaaldrig mer oroa oss över någonting. najs.

och ja, SPSS kan man faktiskt tröttna på. just nu (nästan) avskyr jag dymmyvariabler och R2-värden och chi-test och logistiska regressionsanalyser och allt vad det heter.

2007-03-06 @ 22:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback