moviestar

Ikväll har vi spelat ett frågesportspel om film. Är det något ämne jag har hyfsade kunskaper inom så är det INTE film. R skrattar alltid åt mig när jag erkänner att jag inte sett alla rocky-filmer, eller matrixfilmerna, eller terminator eller vilken annan film som helst som man enligt honom ska ha sett. (Behöver jag säga att jag inte vann spelet?)
 
Nåja det var kul iaf, och till nästa gång ska jag plugga på lite om Michael Mann, för har är tydligen coolast av de coolaste. Och så ska jag hålla tummarna för att det dyker upp frågor om Yrrol. Fråga mig om vilken scen som helst ur den filmen så lovar jag att jag kan svara!

Kommentarer
Postat av: ef

Inte sett varken alla rocky, matrix eller terminator? ;OOOO Jag dör! Hur är det ens möjligt?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback