Lauantai

Klockan är inte ens elva och jag har redan börjat äta godis, det är illa det här! Senare idag blir det mer onyttigheter eftersom världens bästa Sandra fyller år idag! Tjohooo. Eventuellt blir det någon drink sen på kvällen (hej jag har inte druckit sedan juldagen! jag är värsta bra).
 
Men usch vad mycket onyttigheter. För att inte spräcka onyttighetsmätaren slänger vi in ett pass
zumba också. Vad zumba är har jag inte riktigt koll på, men det verkar höra ihop med latinomusik. Och latinomusik brukar hänga ihop med sensuella höftvickningar, sånadär som vilken 80-årig tant som helst skulle göra snyggare än mig.  Yeah.
(Måste vi stå längst fram idag?)

Kommentarer
Postat av: Emma

men godis är ju så gott så det gör väl inget! ;)

Postat av: jonna

jooo, för jag börjar alltid må illa när jag äter godis. oavsett hur mycket/lite jag stoppar i mig. men gott är det :)

2007-03-24 @ 17:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback