iiiiiih!

arg

Skulle sätta mig och börja skriva lite bakgrundsfakta och annat kul till c-uppsatsen (som jag redan är spyless på) och vad händer?

Absolut INGENTING!
 
För den bärbara datorn from hell (eller var det stenåldern?) är åter igen död, trots att den senast igår funkade som vanligt. Aaaah, den väljer verkligen sina tillfällen. Mina alternativ är nu att: 
- hoppas på att datorn mår bättre imorgon. Och sedan hoppas ännu mer på att den inte dör igen under de närmaste veckorna. Låter riskabelt.
- förse mig med öronproppar och sedan skriva min c-uppsats i en datasal på skolan bland femtioelva grupparbets-grupper med mundiarré. Låter inte sådär väldigt lockande.
- köpa en ny dator ganska snabbt. Typ imorgon. Låter som en väldigt dyr, men nödvändig, utgift.
- skriva på R:s dator som inte ens har Word, utan openoffice-kopian, vilket gör att jag sedan inte kan öppna filerna i word när jag ska skriva ut dem på skolan... Låter inte särskilt optimalt.
- åka hem och skriva. Det låter som en lång tid i Haparanda (utan träning!)
 
Jovars. Det här blir riktigt najs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback