zzz...

Vissa nätter är jobbiga.
 
I natt till exempel var jag och några kompisar påväg hem från en fest och var stressade till bussen. Paolo Roberto kom då fram och tipsade då om en genväg under ett hus, som vi tog. Och hamnade i en annan värld där de inte tyckte om människor och därför jagade oss och försökte skjuta oss. Och jag hamnade i en hiss som var en tidsmaskin och höll först på att resa till 1600-talet men hamnade sedan någonstans i framtiden istället o.s.v.
 
Sen när man vaknar är man helt slut.

Kommentarer
Postat av: Sandra

då kan jag kontra med nattens drömmar. vi var på biologilektion (med en viss lärare vi hade under högstadiet) och du skulle tacka honom för att han hade så intressanta lektioner och han blev jätterörd. sen kom det nå skumma människor och skulle kasta typ virknålar på mig och en fastnade bland annat i min tumme och gick igenom huden, usch...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback