tjoho

image135 
Åh vilket härligt väder, idag känns det verkligen som sommar!
Har varit nere på stan, och jag som egentligen har ont om pengar och inte borde köpa nåt just nu hittade förstås massa grejer. Det är konstigt att det är de gånger man behöver kläder och har pengar som man inte hittar ett skit.
 
Nåja. 
 
Ett par nya joggingskor var ju faktiskt nödvändigt, skitbilligt fick jag dem också. Och en väska behövde jag ju faktiskt också, Sandra vägrar bära omrking på mina saker för all framtid. Och har man inte solglasögon på sig nu för tiden får man ju cancer i ögonen, så det var också nödvändigt. Hur jag ska förklara koftan och tunikan har jag inte riktigt kommit på ännu.

Kommentarer
Postat av: mor

det finns ngt som heter ica-kassar. går ypperligt bra att bära saker i, och kostar en krona.

2007-06-02 @ 17:45:49
Postat av: Jonna

Bär du dina saker i en ica-kasse då? nääää. sluta jiddra och börja maila över balbilder åt mig ;)

2007-06-02 @ 18:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback