rör på fläsket

För ungefär exakt en vecka sedan befann jag mig på iksu senast. Sedan dess har jag gått tre långpromenader med hundarna, och det är all motion min kropp fått. Jag känner mig som en deg.
 
Igår föreslog lillasyster att vi skulle skaffa kort på bodycenter i torneå, där de ska ha pass och allt (combat!).
- JA! utbrast jag. Vi gör det imorgon när vi är lediga båda två!
- Men... alltså... näää... Det där är ju bara sånt man SÄGER att man ska göra men aldrig gör....
 
Nautilus är jag inte så sugen på, där finns det ju nästan bara maskiner. Eurogym skulle jag kunna gå på om jag bara fick med mig nån, annars kommer jag känna mig väldigt malplacerad bland alla biffiga anabolaberg som jag inbillar mig håller till där. Kanske lite badminton på Aspen ikväll? Eller helt enkelt en joggingtur?
 
Det viktiga är att det händer något snart. Annars kommer jag tappa träningssuget och nöja mig med att ligga i soffan och käka rabarberpaj (ååååh det är ju så gott!) hela sommaren.

Kommentarer
Postat av: Hanna

fan ni skulle ha kommit till kalix i lördags! Idol arkus rockade fett =) Det var skitbra...

2007-06-20 @ 09:37:15
Postat av: Jonna

ja, vi var som påväg. men, men.

2007-06-20 @ 09:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback