nybakt och jobb

Najs: Stina kom just förbi med alldeles färskt bröd som hon bakat. Mums. Tänk om man skulle orka baka bröd själv, alltid. För egentligen tycker jag ju att det är ganska kul, gott blir det oftast och så får man känna sig duktig när det är klart och det luktar nybakat i hela huset/lägenheten.
 
Bajs: Jag trodde jag började jobba klockan åtta imorgon, och tyckte det var jobbigt tidigt. Men så visade det sig att det till och med är en hel halvtimme tidigare, 07.30. Alltså ska jag vakna vid 06.30 imorgon. Kul. Och midsommar jobbar jag också. Jag ser inte fram emot sommarjobbandet överhuvudtaget.

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Jag börjar med en fyra-dagars helg nu till helgen (ledig fre-mån) och jobbar tis-fre nästa vecka, sen fyra(!) veckors skön och betald semester!
Sa jag att jag hade betald ledighet?
Smutt!

Postat av: Jonna

johej. att man kan få betalt för att inte göra nåt är ganska lyxigt egentligen. verkligen smutt!

2007-06-18 @ 18:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback