jag vill också göra en lista...

1. Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse? ok, jag kan gå till jobbet...
2. Hur mycket kontanter har du på dig? 35 kronor + 3,55 euro
3. Vilket ord rimmar på "test"? Häst... inte? nähä.
4. Favoritplanet? Muinimula (jodå, den fanns i en tecknad film vi hade. och det blir aluminium baklänges)
5. Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil? Dolt nummer (=hemifrån)
6. Vilken är din favoritringsignal på din mobil? Den vanliga som låter ring-ring!
7. Vad har du på dig på överkroppen just nu? bh, HM-linne, pumatröja
8. Sätter du etiketter på dig själv? Ja idag hade jag golden delicious-, royal gala-, jonagold- och conferens-klisterlappar på underarmen. Räknas det?
9. Vad är det för märke på skorna du har på dig? Inga skor nu.
10. Ett ljust eller mörkt rum? Ljust. solsken genom fönstret, tack.
11. Vad gjorde du vid midnatt? Läste Stieg Larssons "flickan som lekte med elden".
12. Vad står det i ditt senast mottagna SMS? "Jag kollar imorgon, igår hade de inte dragit pengarna."
13. Var ligger ditt närmaste Seven Eleven? Lååång bort åt tjottaheikki.
14. Vilket uttryck använder du mest? just nu "tack ska du ha" och "tack så mycket" och "tack och hej" och "tackar"
15. Till vem sa du "jag älskar dig" senast? säkert till Allis
16. Vilken pälsbeklädda sak rörde du senast? Allis
17. Hur många olika sorters droger har du nyttjat de senaste tre dagarna? öhmmmm. rabarberpaj?
18. Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade? inga alls.
19. Vilken ålder har varit bäst hittills? vet ej. jag är för ung för såna frågor.
20. Din värsta fiende? de är miljontals, myggen!
21. Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu? en såndär vanlig tråkig.
22. Vad var det senaste du sa till någon? jag fick en bok med posten.
23. En miljon dollar eller förmågan att flyga? kunde jag flyga skulle man väl spärras in och bli utsatt för experiment och grejer. Så jag väljer pengarna och skulle genast säga upp bekantskapen med CSN.
24. Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu? näääh.
25. Senaste låten du lyssnade på? Ola Svensson - Natalie (schhh, säg inte åt nån)


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Natalie!? Pfffft, AHAHAHAAHAHHAAA!!
Dessutom skrattade jag mycket gott åt myggen, vanliga uttryck och etiketter! :D

Postat av: Jonna

äääh, natalie är väl en... käck låt? tjafsa inte emot nu.
och jag skulle nästan vilja räkna hur många "tack" jag säger under en arbetsdag. det blir måååånga.
kul att man kan roa nån :)

2007-06-28 @ 12:42:26
Postat av: Ullis

I Pajala fick royal gala rätt och slätt hete röd-gula äpplen på skylten.... såna där benämningar ä ba fö finfolke i stan
Rolig lista :)

2007-06-29 @ 20:44:48
URL: http://ullis.bloggagratis.se
Postat av: Jonna

hahaha. ja men det gör det ju mkt lättare att avgöra vilka äpplen som är vilka iaf... rödgula, gröna, stora och små. Lätt som en plätt att skilja dem åt!

2007-06-30 @ 18:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback