äntligen över!

Usch vilken dag, ingen behöver handla dagen efter midsommarafton. Innan 13.00 var jag svinless och ville gå hem, då var det bara åtta timmar kvar. Sen hittade jag en smörgåstårta (lyx!) i kylen och blev lite gladare för ett tag. Tröstätning skulle kanske vara nåt att börja med.
 
Dagens kund var farbrorn som underhöll mig med en vits;
En man träffade kungen ute på stan.
- Grattis på namnsdagen! sade han.
- Ööh, tack ska du ha. Men det är ju varken Carl eller Gustav idag...
- Nej men det är ju den 16:e.
 
Haha... eller... eeeh. Då var jag så uttråkad så jag tyckte den var lite rolig iaf.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hahaha, den var ju kul ändå! :D

Postat av: Jonna

ja lite kul var den, och jag hade då inte hört den förut. tur att det finns sånadär gubbar som gör arbetsdagen lite roligare :)

2007-06-23 @ 22:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback