vill ni inte läsa om träning kan ni skippa...

Jag joggar sääällan längre sträckor (dit räknas allt över säg... 4 kilometer). Så efter gårdagens joggingtur på 6-7 kilometer är mina vader stelare än någonsin. Nå, jag gav mig fan på att jogga hela vägen och gjorde det så jag var/är nöjd. 
 
Idag var det combat. Dessa bc-pass förgyller verkligen hela min sommar. Det besvärliga är att det blir massa tjorvande med arbetsschemat när man ska försöka vara ledig varje tisdag och fredag på speciella tider. Och nej jag har inte idats säga åt chefen att jag vill vara ledig för att få gå på pass... tycker nog inte att det är lika viktigt som jag tycker att det är. 
Hej jag kommer aldrig kunna ha ett normalt jobb.
 
Dagens våghalsiga: surfa utan antivirusprogram. iiih, livsfarligt ju! måste stänga av tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback