trött

Steg upp tidigt ännu en morgon. Klädde på mig och tog en snabb titt på mobilen. Vadfan, 03.10?! Vet inte varför jag vaknat och sen fått för mig att jag skulle upp då. Lade mig och sov ungefär tre timmar till med kläderna på. Tidssparande värre. Kanske skulle börja lägga mig helt påklädd för att spara så mkt tid som möjligt på mornarna? Börjar jobba 07.00 imorgon. Kul.
 
Får man säga att man nog aldrig vill ha ett åtta-timmar-om-dagen-jobb? Eller blir man skickad på straffläger då? Det här är skittrist och jag hinner ju inte göra annat än vakna, jobba, äta och sova. Plus kaaanske läsa en blogg och träna ett pass då och då.
 
Fast med ett roligare jobb känns det väl inte riktigt lika trist antar jag.

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Men vad sägs om staffläger Combat-style? Det vore rätt kul! Jag kan vara din personliga drill-sergeant! ;)

Postat av: lisa

jag vill inte heller ha ett åttatimmars jobb. vad ska vi ta oss till!!

2007-07-02 @ 14:53:57
Postat av: Jonna

jasså, det tycker du skulle vara kul? skrika och ha dig? :) men vad gör man på ett sånt straffläger? sparkar och slåss?
Nä jag vet inte vad vi ska göra... jobba på ikea kanske :P där verkar man ju inte få heltid. (eller?)

2007-07-02 @ 23:05:04
Postat av: Fredrik

Jag kan ju inte berätta det i förväg, vad vore det för sätt?

2007-07-12 @ 22:32:40
URL: http://umefredrik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback