konstigt inlägg detta blev...

Att vakna klockan 05.55 var inte sådär överdrivet kul. Men jag jobbar ändå mkt hellre mornar än kvällar. 
 
Dagens hur tänker folk?:
- På hyllan stod det faktiskt att den här varan kostade 16.90, men på kvittot står det att ni har tagit 17 kronor!
 
.... 
 
- Oj förlåååt. Jag ska genast ge tillbaka den där tioöringen, din snåla och gnällige jävel. 
 
 
Efter jobbet var jag duktig och promenerade raka vägen till gymmet. Sedan sjönk nyttighetspoängen något när vi hämtade en familjepizza och åkte ut till stugan och åt. Detta kompenserades dock med en joggingtur följt av ett (väldigt snabbt) dopp i havet. Jag kan meddela att vattnet fortfarande är lika kallt.
 
Imorgon ledig.
Imorgon utlovat vackert väder.
Imorgon combat på umppari (eller utanför).

Kommentarer
Postat av: ef

Jag har vaknat 05:00 varje dag denhär veckan. Och nästa vecka hamnar jag på kvällspass, så jag jobbar 16:00-06:00.
Det är ju lite sådär, man är aldrig nöjd.

Postat av: Jonna

uuh, fyfan. men då borde du ju ha slutat ganska tidigt iaf, det är alltid nåt.
men till 06.00...?!

2007-07-06 @ 21:57:40
Postat av: ef

nja, jag sa fel. jag slutar inte 06:00, utan 02:00. :) ibland har vi sjukt långa dagar, så det hade inte varit alls konstigt om det hade varit till 06:00. :D

2007-07-07 @ 12:30:29
URL: http://eatfrog.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback