kan. inte. stå. emot.

image165- Du ser ut att ha magrat, har du det? Du får inte stressa så mycket här! sa en kund idag.
Jag tänkte säga att det nog berodde på allt fikabröd, men visste inte om hon skulle fatta. För magrat kan jag verkligen INTE ha gjort.
 
Igår beslutade jag mig (än en gång) för att jag denna vecka minsann skulle låta bli alla wienerbröd , dammsugare, kärleksmums och gud-vet-allt som finns där i fikarummet varje dag. Och så hämtade nån jävel in tårta! Gaaaah. Inte ens en dag klarade jag. Skulle jag plötsligt gå upp en 50 kilo i vikt skulle det helt och hållet bero på att jag ätit de mängder av fikabröd som min kropp (hjärna) skriker efter.

Kommentarer
Postat av: Novalie

Jag skrattar ofta högt åt det du skriver, Du uttrycker dig på ett himla skönt sätt! Fortsätt så! Kramar

Postat av: Jonna

oj... tack.
:)

2007-07-31 @ 23:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback