Jodå, meeeera jobb. förlåt.

Gårdagskvällen var inte att leka med. Eller vad säger ni om:
- tre sommarjobbare i hela affären. och det var alltså all personal. yeah!
- en stöld
- ett snatteriförsök
- jobbiga satungar som ska härja i affären
- en död, illaluktande, mus i handfatet vid pantautomaten (jajjamen. bara att plocka upp)
- ett polisförhör.
 
Att försöka säga till en vuxen man som man vet har stoppat på sig massa grejer att han ska ge tillbaks allt är inte sådär jättekul, jag känner mig som väldens minsta som en femåring lätt skulle kunna spöa. Och istället ska man försöka låta bestämd. Tur att det finns väktare som kommer någorlunda snabbt. Men sen när vi äntligen fick gå hem gick mannen ungefär tjugo meter framför mig.

Kommentarer
Postat av: Marie

Vill plötsligt inte alls gå till jobbet imorgon eftersom jag slutar 21

Postat av: Jonna

men hej! äääh vi tog nog hand om bråkstakar för minst en vecka framåt igår, så det är nog lugnt :)

2007-07-08 @ 22:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback