jobb

Nog är det ju själva fan att det är de kvällar då vi bara är sommarjobbare i affären som det ska gå larm och grejer. Jag blev guidad via telefonen hur jag skulle göra. Slå nån kod och upp för nån spiraltrappa till en vind med ett maskinrum. Det kändes lite som i en film ett tag.
- Nu när du kommer in genom dörren ska du ta till vänster, där finns en till dörr. Men där inne är det så högljutt så du kommer inte höra vad jag säger. Du ska gå fram till skåpet på höger sida där det blinkar massa lampor.... osv.
 
Jag kände mig som värsta spionen... nästan. Borde tagit med mig en (leksaks)pistol så hade det känts ännu bättre.
 
Annars så har jag mest mumlat fanjävlaskitfanjävlaskit tyst för mig själv idag. Inget ville liksom funka. Inte hjärnan heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback